Fredagsmys

Hallu,
Skönt med fredag,den här veckan gick otroligt fort,och det klagar jag inte på!
Åkte till stallet så jag var där lite innan 2,gjorde typ ingenting var med Amanda o Cajsa när dom kom,länge sen jag såg dom!<3 Sen droppade på med fler folk!
Red sen på hallon och det gick faktsikt väldigt bra, men bättre i måndags men fortfarande muy bien!

Jag förstår inte hur du kunde göra så mot mig,du av alla personer!Hela min fredag förstördes av det.. Jag förstår ite vad jag gör för fel för att folk bara ska dissa i mig utan att jag gjort något..eller jo antagligen har jag väll gjort något men vad..?


Världens finaste Samantha!<3
Vill ha dig hos mig,jag behöver dig och kommer aldrig bli hel igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0