Helgen

Hallu,

Lördag:
Kom till stallet vid halv 10 kanske.Var med Ylva,pratade samtidigt som hon sopade höloftet,skönt att få ut sig det man vill få ut.Du är den som jag kan prata med allt om!<3
Var uppe i cafeterian snacka och hjälpte marianne. Gick ut och gick med Rutan sen grusvägen fram o tillbaka,vill inte gå någonannanstans fall något skulle hända lixom, så jag går där och det är mysigt det med!
Titta sen när J4:an red och sen bytte om och åkte till sickla för att spela bowling -.- Var tvungen men jag spelade bara typ ett halvt spel eler vad man säger för min tumme blev assvullen och min nagel gick av!!! Jävla spel asså åhhh hata bowling!!!
Åkte sen hem till ett par kompisar där vi åt middag och tittade på melodifestivalen. Eric är för jävla snygg o söt asså<3 hejade på han och Darin! Salem var oxå grym och visst anna sjunger jävligt bra men jag gillar inte henne ändå.. Aja hoppas den går hem i europa vilket jag tvekar lite över..




Söndag:
Vaknade vid 10,gick upp fixa iordning mig och sen åkte jag o mamma till stallet. Jag ryktade på Rutan och sen gick en sväng med henne. Smörjde och fixa lite innan jag åkte hem igen!
Har hjälpt mamma att laga mat och nu så ska jag inte göra mycket mer än att sitta här och inte göra något..
Ska ut till min kanin en stund sen,passa på medans det är varmt och innan mörkret kommer!<3



Kommentarer
Postat av: Louise

haha aa jag och sofia har den tillsammans :D de ska bli vår "träningsblogg" åt hästarna hihi (a) <33

2010-03-14 @ 19:07:28
URL: http://galetfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0