Napprapat

Hallu,

Måndag:
skolan igen,suuuuck! Menmen fick inga nya läxor så det är jävligt nice!
Gick hem efter skolan och var med mormor o morfar ett tag innan jag åkte till stallet. Var med på första lektionen och gjorde typ ingenting,bara var där fall att lixom.. Sen vlev det äta middag och sitta uppe i cafeterian. Sen så fråga Pernilla om jag ville tävla i välingby, och såklart ville jag det!!! Fyfan vad roligt! Det var 1 ½ år sen jag tävlade på riktigt.. Så jag rä jävligt glad ska bli super kul!
Så vi anmälde oss och ja bara snacka lite innan jag gick ner till Hallon. Ridningen gick jävligt bra, skönt!

Tisdag:
Hade nationella imorse i engelska. Läsförståelsen hoppas jag gick bra den kändes iaf bättre än hörförståelsen! Började osm vanligt igen 12 och hade då bara 3 lektioner eller ja jag hade två hade ingen idrott för jag skulle till napprapaten... Det gick bra,jag hade väldigt mycket knutar och spänningar i bröstmuskeln och ryggen.. Gjorde så jävla ont när han tog bprt knutarna trodde jag skulle skrika rakt ut men jag låg där tyst som en mus,så jag har ganska lång smärtgräns eller vafan det heter. Knäckte min nacke ocå fyfan vad läskigt det var,usch jag trodde jag skulle dö! men han var väldigt duktig och jag litade på honom vilket är ett måste när han ska knäcka en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0