Söndag

Hallu,
Vaknade 9 eller ja 10 blir det eftersom man ställt om klockan..Tittade på tv till 12 och sen blev det storstäda mitt rum från topp till tå! Jag skojar inte att jag har dammat på vart ända ställe,dammsugit hela rummet,städat under sängen,i garderoben och ja på alla ställen i mitt lilla rum. Är rätt stålt över mig själv som tog mig ann att göra det!
Sen har jag bakat cheesecake och fixat påskriset!
Skulle träffat Martin men jag är alldelles för trött för det så jag ska ta och titta på film och sen sova tidigt,eller ja försöka iaf..

Om en vecka äre dax för tävling! Ska bli så sjukt kul och är taggad som faan!
Här är det som händer i veckan:
Måndag:
Halvstudiedag så slutar halv 12.
Åka till stallet o rida
Plugga spanska o so
Tisdag:
Halvstudiedag slutar halv 12.
Har utvecklingsamtal 12
Åker kanske till stallet
plugga om jag inte blev klart
Onsdag:
Skolan
Åka till stallet
Torsdag (skärtorsdagen):
Åka till Lyckås o hämta transportnyckeln
Fredag(långfredagen):
Lediga!
Kurs för Åsa, markarbete
Fira sebbe o mamma
Lördag(påskafton):
Fixa Hallon inför tävlingen
Söndag(påskdagen):
Tävling i Vällingby!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0