Stallet på en torsdag,ovanligt..

Hallu,
Hade kort skoldag idag och fick sluta tidigare från gympan så sluta halv 2! Hade no-provet idag och jag hoppas att jag fick g, men kanske får någon/några rester men borde inte få omprov kändes rätt okej ändå så får väll hoppas att det blev bra!
Åkte till stallet efter skolan,behövde komma bort härifrån. Gosade lite med Hallon,Puffy<3 sen fodrade jag betfor,ledde lime aslänge för att agneta höll på att fixa med massa saker.. Satt i cafeterian med massa folk och det var väll där jag var som mest!
Har inget plugg,så jävla skönt och förmodligen får jag inget imorn heller,kanske bara något litet så det är jävligt skönt!!
pussinuss


Bobbin<3
mobilbild därav lite brusig.

Kommentarer
Postat av: carolina

Kommer ihåg när vi tog den bilden :) älskade lilla Luna var med då <3 Längtar till våren och alla blommor :)

2010-03-11 @ 19:32:41
Postat av: Vanessa

ah jag med:) ah<33

ah jag med:D<3

2010-03-12 @ 20:07:13
URL: http://vanessaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0