Matchande fleecetäcke o transportskydd!

Hallu,
Kom till stallet tre,gjorde inget speciellt.. Eftermiddags mockade, sen så provade jag mitt fleecetäcke på Hallon och det passade! Woho det är nämligen ponny, men det var förstort på både Samantha o Hampus och eftersom hon är så nätt så passade det! Då matchar jag med mina transportskydd, dom är mörkblåa och täcket är mörkt och ljustblått! Förövrigt så har hon börjat fatta det där med att buga nu! Hahha har hållt på hur länge som helst men hon verkar inte vara så smart tänkt!<3
Satt sen i cafeterian och passade den åt monica. Åkte sen och handla med mamma.

Kommentarer
Postat av: von algots

faan va bra att de passade henne :D <3

2010-04-01 @ 11:22:37
URL: http://zarahlofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0