Information

Hallu,

Söndags:
Det kändes inte bra när jag red på framridningen eller programmet..Det kändes som hon bara gick iväg från mig och jag inte hade något stöd alls..Men tydligen så såg det bättre ut än det kändes, red på 64.14%, det bästa jag ridit någon gång, och kom 5:a. Känns lite konstigt roligt men fortfarande konstigt och jag är fortfrande inte nöjd med min insats jag gjorde, även fast det kanske var bra så kändes det inte bra..

Måndags:
Första dagen i skolan.. Åkte direkt till stallet,var med tarkan och sen plugga jag..Prata med Jennie,Siri,Zarah o Pernilla och åt även middag. Red sen Hallon och det gick så jävla bra idag!Så skönt efter att det inte gjorde det igår.

Tisdag;
Skolan idag,hade sovmorgon,skönt!
Efter skolan skäris och ikea och sen plugg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0