wednesday

Hallu,
Kom hem för ungefär en timme sen från stallet,har hunnit duscha och äta och nu tittar jag på våra bästa år på datan(a)beroende eller vad?
Åkte till stallet direkt efter skolan så kom väll dit till halv 4. Fodrade lite och sopade..Sen blev det plugga lite i cafeterian men det gick ju inge vidare med tanke på att det var mycket folk och liv..Så satt mig nere i Hallonsbox ist<3 Fick lite plugg gjort iaf! Sen höll jag Jennie sällskap när hon gjorde iordning Larry och sen blev det plugg med zarah<3 Åkte sen hem med Jennie,tack så mycket för skjussen!
Borde plugga mera No, har prov imorn men jag kan verkligen inte stressplugga för jag lär mig inget av det! Så jag skulle behövt få reda på att det minst 1 vecka före,men ne vi fick reda på det i måndags!Vi skulle haft det nästa vecka sa min lärare men såklart hade hon sett fel! Åhh jag orkar inte!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0