Helgen

Hallu,
Vet att jag inte skrivit något under helgen, men har haft fullt upp.

Fredag:
Gick i skolan till kvart över 10 då jag gick hem åt,bytte om för vi skulle vara vid orienteringen 12. Sprang med Artur o Tom och det gick faktiskt bra! Vi hittade alla utom en som vi ite orka leta efter.
När jag kom till stallet så blev det att fixa med staketen som vi sen red med. Hallon var spänd,brunstig och inte alls på något roligt humör så det gick ju inte allt för bra..
Fick skynda mig hem sen för jag skulle hem till Jossan som hade tjejmiddag med Emma<3 Det var väll helt okej, lite jobbigt med tanke på att jag inte kände någon utom dom och jag inte är någon som tar så stor plats.. Men det var ändå bättre än att sitta hemma och häcka!

Lördag:
Jag jobbade idag med Johanna, och Ylva var med hela dagen<3 Så det blev att gå upp tidigt..
Allt gick jätte bra och viblev klara med mockningen 9! Så sen var det slappt hela dagen!
Red sen ut på Rutan i spöregnet.. Usch det var inte det mysigaste!
Åkte hem sen och sen åkte jag hem till Zarah!<3 Sen kom även Carro o Ylva dit<3 Vi fixa maten, gick och handla och sen åt vi. Titatde på Avatar och åt godis! Sen blev det new moon med marrängswish! Somnade och sen vakna jag och blev pigg och åt då ännu mer godis så jag blev as pigg! smart där. Somnade vid 3 och sov till 8 typ.

Söndag:
Vi gick upp vid typ 9-10 och åt scones som zarah lagat, fett gott jag som annars aldrig gilalr att öta frukost men scones är ju inget man tackar nej till!
Åkte till stallet vid 11 och sen så var det städdag där. Så vi gjorde hela anläggningen fin, vilket alltid ser trevligt ut!
Red sen ut med Therese innan jag kom hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0