Nya skor!

Hallu,
Igår spenderades eftermidagen och kvällen i stallet. Therese fyllde år,grattis igen!<3
Red sen och det gick väldigt bra även fast hon var lite oloss och trött.. Men det blev bra! Duktiga Hallon, har blivit så duktig!<3

Idag så har jag vart i skolan och dagen kändes inte allt för lång för att vara en tisdag med huuur många lektioner som helst.. Så det är ju alltid något! Hade tänkt ut och springa ikväll men eftersom jag sprang på orientringen så sket jag i det, tar kanske en runda imorn. Åkte iväg och tittade p åskor medan min lillebror letade efter handskar och vad tror ni jag gjorde? jo jag köpte såklart ännu ett till par, haha men vadå de var as snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0