Orientering

Hallu,
Kom precis hem från skolan, har haft 2 lektioner vilket känns lite onödigt-.- men ska snart iväg och ha orienteringstest vid stallet! Så nära och bra när jag är klar! Ska springa med Artur får väll se hur det går, haha!
Nu ska jag byta om och så innan jag drar mig dit.
I stallet sen så har jag lovat att ta kort p¨å Jennie o Larry! Ska sätta upp staketen så vi kan rida med dom lite innan tävlingen. Det är bara 6 dagar kvar nu!!  Ska rida ut en sväng på Rutan och sen rida Hallon<3  Efter ridingen ikväll så ska jag till Jossan, hon och emma ska ha tjejmiddag,myys! Träffar inte någon av dom så mycket längre.. Vilket är jävligt synd! Men idag får jag 2 flugor i en smäll, haha!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0