Programridning

Hallu,
Igår var det äntligen fredag! Gud vad skönt med helg! Åkte direkt efter skolan till stallet, där vi började måla staketen som var kvar. Och vi blev faktiskt klara,woho!
Red sen och det gick jävligt bra faktiskt, hon var lite över taggad men det gick bra! Skönt att det går bra när man inte ridit på typ 2 veckor!
Åkte sen hem och Ylva följde med och skulle sova hos mig<3 Vi gjorde typ inget speciellt, snackade,titta på tv,satt vid datan inget speciellt men mys ändå.

Imorse kom vi till stallet halv 8 och började borsta på Hallon då innan vi skottade o fixa banan. Sen var det dax att rida fram, var start nummer 3 ( det var programridning i stallet idag). Framridningen gick as bra så det var nice och jag var inte alls nervös och så var jag tyå jätte trött så var inte så jätte taggad på att rida program. När vi kom in på banan blev hon as glad och ville bara springa fort, haha lilla gumman!<3 Men det gick tydligen väldigt bra red på 68. någonting % och kom 1:a!! fyfan vad roligt det var asså!!<3
Just nu sitter jag i båten och jag har vart och köpt ett par skor(a) haha kan aldrig få nog av skor asså! Har umgåtts med pontus o emelie, o ska snart äta.
pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0