Ridtur i regn och åska

Hallu,
Skulle ridit ut med carolina idag vid 10. Men när väckarklockan ringde halv 9 och jag såg att det regnade så bestämde vi oss för att inte rida ut tillsammans, med tanke på att hon måste gå så långt för att möta mig och det är inte kul i regn! Så jag somnade om, haha och Vaknade 10 halv 11 asskönt!
När jag kom till stallet åt jag lucnh och sen bar jag mig ut i regnet.. Red en jätte mysig runda på 1 timme, trodde inte jag skulle hitta tillbaka men det gjorde jag,woho! Kom tillbaka betade henne en stund, smörjde o ryktade. Fyfan vilken tur jag hade att jag kom hem innan det började åska o blixtra som faan! För när jag red åska det bara lite och regnade lite smått.
Sen blev det läsa saga för Åsa som försökte sova i soffan, haha! Sen hjälpte jag henne på hoppningen och sen åkte vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0