saknar..

Hallu,
Har precis skrivit nationella i biologi! Asså seriöst hur kan dom äns sätta in ett np i ett no-ämne? Alla kommer ju faila stort.. Aja svarade på allt men mycket jag chansade på men får väll se hur det gick.. Det är iaf bra att dom inte kan sänka en för ett nationelltprov! Då skulle jag ha ig i alla, haha!
Har rast nu till halv 1 så det är väll bara att komma på något roligt att göra innan man ska till skolan igen..

Jag saknar er så sjukt mycket jag saknar att ha er vid min sida, jag hoppas alltid att ni ska stå där i stallet när jag kommer, jag önskar det med hela mitt hjärta! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag älskar er över allt annat<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0