Samantha<3

Jag såg henne idag, jag såg henne när jag tittade ut genom fönstret. Hon stod där på skolgården och när hon tittade på mig så gnäggade hon.. Jag vet att det låter som jag är helt dum i huvudet men jag såg henne stå där. Det kanske var min vilja som gjorde att hon stod där, jag skulle göra vad som helst! För att få dig tillbaka, jag behöver dig, du var verkligen mitt allt, den jag brydde mig mest om i hela världen. Jag trodde aldrig att det skulle ta slut efter nästan 5 år med dig! DEt var mitt livs värsta mardröm som jag aldrig hoppats skulle hända. Men det hände och jag har aldrig varit såhär ledsen i hela mitt liv, nu har det gått över 1 år och jag saknar dig lika mycket nu som då. Jag kommer aldrig komma över dig, jag kommer alltid tänka på dig och du komemr alltid ha en lika stor plats i mitt hjärta oavsett vad som händer. Jag saknar dig så otroligt mycket att det inte finns ord.

Jag kommer aldrig glömma på globen horse show när det fanns en ponny där med exakt likadana ögon,färg,kropp och galopperade precis som Samantha, bara ville springa fort och springa om alla. Jag önskade så innerligt att det skulle vart du, men det var en omöjlighet som aldrig skulle hänt och det knäckte mig totalt..

Hela 2009 var ett helvetes jävla år som jag önskat att jag skulle sluppit.. Först så försvinner du ifrån mig, den jag aldrig trodde kunde försvinna..</3
ett halvår senare försvinner Hampus, världens finaste Hampus den jag ridit i 1 år och han som jag kunde trösta mig hos efter Samantha..
1 månad efter det så dör mitt marsvin som jag haft i 7 år, aldrig varit så tomt.. Jag kan fortfarande höra honom pipa när man kommer in genom dörren för att han blev så glad och ville alltid ha något gått..
Vad gjorde jag för fel för att allt detta skulle hända?!</3
Skolan blev ett helvete hela hösten, jag var helt okontaktbar och folk började då dissa så man blev själv..
Stallet var inte dessamma, jag var inte mig själv och jag kommer aldrig bli den jag var innan allt detta hände..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0