Sommaren är här

Nu har det äntligen börjar kännas som sommar! Det är typ runt 20 grader varje dag även fast det inte är sol hela tiden så är det varmt! Det börjar även närma sig slutet av terminen och det är rätt slappt i skolan, vi ska åka iväg på mycket "utflykter" den närmsta tiden så det blir inte mycket i skolan. 
Vi fick lära oss vals idag på gympan, yfan vad jag sög! Jag kunde det om jag gjorde det själv men det var sjukt svårt när man gjorde det tillsammans! Jag kommer faila stort och ingen kommer vilja dansa med mig på balen, haha! 

Här kommer ett schema för hur mina veckor kommer se ut till sommarlovet! Det är lite fler saker säkert men såhär ser det ut just nu och det ser jävligt bra ut! Vi ska iväg någon mer stans oxå tror jag så det kommer nog gå fort!

vecka 20:
mån:
tis:teori lektion i stallet
onsdag:  iväg till någon spanska gymnasium eller något
tosdag:
fredag:


vecka 21:
mån:
tis:tekniska musét
ons:
tors:so och teknik inlämning
fre:

vecka 22:
mån:
tis:
ons:stadsvandring
tors:
fre:

vecka 23:
mån:annorlunda dagen
tis:balen
ons:Skolavslutning
tors: Sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0