Sommarvärme

Hallu,
Sov 11 timmar inatt, så grymt skönt och behövligt! Ett tag sen nu..
Gick först på promenad med mixto<3 Sen blev det ut och gå på stan! Fick med mig en tröja och en fondation borste hem. Hitta massa snygga leggings oxå men det tänkte jag köpa när jag kommer hem.
Btw så var det ju as varmt idag! woho äntligen har sommarn kommit! Gick i en trekvartströja och shorts, asnajs asså!
Robin har ju hängt med hit så stackarn har suttit på balkongen i värmen.. Men tur att solen bara låg på i några timmar och så hade han en filt så det inte kom sol på han men det var ju ändå varmt i luften.. Aja han verkar trivas här iaf och satt precis och gosade med honom<3 Tycker synd om mixto han blir så svartsjuk så han inte vet vart han ska ta vägen!
Känner att jag inte skriver något roligt så,
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0