Stallonsdag

Hallu,
Pluggade när jag kom till stallet. Läste igenom no:n och sen skrev lite stödord/meningar. Så hoppas kunna redovisa bra imorn.
Gjorde iordning Hallon till Åsa som skulle hoppa,duktiga hallon tyckte det var jätte kul! Hon och Åsa ska på fälttävlandskurs i helgen, Hallon kommer tycka det är super kul! Ska bli kul och se vem jag får rida på fredag och måndag då:)
Betade henne sen och sen tog jag ner Karesse en stund, hon blev så glad! Jennie gick ner samtidigt med Larry och så var Jessica där med Myran.
SEn fotade Rebecca mig till något skolprojekt hon hade. Satt och snacka med Zarah på mopparna, haha värsta moppenördarna men det var asskönt där! Tog kort när Therese o Becca red innan jag åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0