Tävlingsdagar

Hallu,
Igår så var det ju tävling för min del. Åkte med Åsa kvart i 6..Hallon var jätte duktig men väldigt spänd. Men vi red på 62,..% så det är ju är as bra för att hon var spänd!
Vill säga grattis ännu en gång till Jennie som vann den klassen! Hon kom även 3:a i LA:n!
Kom hem vid 8 och skickade då bilderna till Jennie innan jag gick och la mig, men såklart kunde jag inte somna..

Idag gick jag upp 5 igen för att åka med jennie kvart i 6. Jag var ju inte lite trött då.. Men snäll som jag är så åkte jag med och hälpte henne!
gjorde inget speciellt under dagen idag, var på parkeringen ett tag då o då. Jag var helt slut och höll på att somna stående! Red sen ut på Rutan med Marie,myys.
Efter tävlingens slut så tog vi bort staketet och sen sopade på hockeyparkeringen..
Gick sen ut och gick med Hallon, orkade inte rida så jag tog mig en mysigpromenad<3 Åkte sen hem med Jennie och sen åkte jag till mormor o morfar där jag är nu.

Kommentarer
Postat av: Marie

våran uteritt var den ultimata pausen för dagen ;)

2010-05-14 @ 21:48:59
Postat av: Vanessa

ah verkligen:)

2010-05-15 @ 16:01:03
URL: http://vanessaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0