Äntligen helg!

Hallu,
imorse på idrotten hade vi dans. Vi dansade typ jenka och något som kändes som någon ryskfolkdans, haha!Och ja jag och daniel var väll inte de bästa på dedär, men men vi försökte iaf!
Efter samhällslektionen så åkte jag till stallet.
Tittade när jennie red och sen så hängde jag nere i stallet. Hjälpte till lite men annars så hängde jag mest.
Red sen på Hallon. Vilket kändes ovant och ville väll egentligen itne men tänkte att jag måste ge det en chans till så att jag känner att jag förhopningsvis slutar bra. och det gjorde det! Jag kände mig förengångs skull lite duktig och hon var fin:) men det var inte jätte roligt, men jag är ändå glad att det gick bra:)
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0