.

Hallu,
Hängde i cafeterian när jag kom till stallet,åt lunch,drack kaffe och sen hjälpte jag jennie att göra iordning larry. Filmade även när hon red för anne. Åh jag blir alltid lika avundsjuk när hon rider, hon är så duktig! Alla dressyrryttare nere i juringe är oxå grymt duktiga, man önskar ju att man själv hade den talangen!:)
Jobbade sen på eftermiddagen, mockade,fodrade,sopade,kastade ner hö och hösilage,gjorde iorning hästar innan jag åkte hem.
Kvällen kommer spenderas i soffan och bara ta det lugnt. För imorn ska jag med Pernilla när hon rider för Erik Lette (stavas det så?) så då måste jag gå upp tidigt. Eller ja tidigt o tidigt men för att vara lov, haha.
pussinuss

Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

fin häst! Hur är allt hos dig?:)

2010-11-02 @ 20:30:04
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0