Gäster hemma

Hallu,
Pappa väkte mig 9 imorse!Åh vad arg jag var..
Kom till stallet var med Ylva på förmiddagen innan jag skulle rida igen. Red på eleonora och det gick rent åt helvete. Hon var så  spänd så hon inte visste vad hon skulle ta vägen och stod på stället och snurrade,småskenade runt lite och så.. Men jag bestämde mig för att sitta av och gå in, för varken hon eller jag mådde speciellt bra av att rida runt då.
Smörjde sen mina stövlar,pratade med Carolina o Zarah innan jag och ylva fick springa till bussen,haha fyfan vad roligt det måste sett ut vi verkligen sprang ändå från stallet!Men vi hann och hade 3 min tillgodo!
Kom hem gjorde iordning mig,gick upp till konsum och köpte godis. Tittade på våra bästa år och sen på någon annan tv-serie.
Sen kom familjen hem med våra gäster. Ett par som vi känner från båten. Så nu har jag varit social hela kvällen så nu klämde jag in ett litet inlägg!:)
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0