Godmorgon

Godmorgon,
Jag kan verkligen inte förstå vad jag gör uppe nu!Jag vaknade halv 9 när jag kunde sovit hur länge jag ville.. DEt konstiga är också att jag inte kunde somna igår och vaknade hela natten, var det fullmåne kanske? Aja.
Har försökt tittat på våra bästa år men den laggade som faan.. Så får försöka se den när jag kommer hem!
Ska snart börja fixa iorning mig och dra mot stallet.

Juste jag berättade aldrig om beckfilmen jag såg i söndags! Folk som sa att den var läskig förstår jag inte vad dom tänkte, haha. Jag tyckte att den var precis som alla andra beck och inte alls läskig. Men folk tycker ju olika:)
Den var bra. Alla beck är bra! Har nästan alla filmer av beck hemma, så ni kan ju förstå att jag har sett dom ett antal gånger, haha.

Nej nu ska jag göra iorning mig och åka ner tills stallet och pussa på hästarna.
pussinuss

Kommentarer
Postat av: maisah

sv: okeej !haft en bra natT? :)

2010-11-02 @ 12:40:39
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0