Grattis pappa på farsdag

Hallu,
Vaknade halv 10 och hann ändå sova 9 timmar. Tur att jag gick och la mig före våra gäster gått för dom åkte inte först vid 2 typ så.
Kom till stallet vid lunch. Åt med Therese och Ylva. och blev kvar där uppe rätt länge. Ledde sen dottie på öppna gruppen, som fick gå ute i skogen,hästarna älskade att få trava ute lite!:)
Hängde sen i stallet fram tills Jennie red vid halv 5. Filmade när hon red och jag säger det ofta men shit vad fin han har blivit,blir bara finare och finare för varje gång! Duktig Jennie som gjort honom så fin!
Åkte sen hem med Jennie och nu har jag ätit och duschat och ska se på någon film.
Måste sen fixa kläder tills imorn och packa väskan.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0