Hatar att man måste ha en rubrik..

Hallu,
Hade styrka på idrotten imorse. var lagom död efter det!
Åt lunch och sen åkte jag till stallet. Vi hade ingen geografi och därför jääätte lång håltimme.. och vi skulle se på film på engelskan + att jag var tvungen att vara i stallet tidigare för att åsa skulle med mig ut till sunny och hon var tvungen att vara hemma tidigt.
Tittade när Siri och jennie red för anne. Båda var superduper fina!
Det gick bra att rida idag faktiskt. Åsa sa lite tips och det blev väldigt bra på slutet, så jag är nöjd!
Kvällen kommer som vanligt tillbringas med datan och tvn. Får se fall jag tar tag i att leta upp en artikel tills på fredag oxå.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0