Höstlov!

hallu,
Gud vad skönt med höstlov!
Tog mig sovmorgon idag och vaknade 10, sov 11 ½ timme,sjukt skönt!
Övningskörde till stallet och det gick bra.
Har inte gjort något speciellt idag. Hjälpt till i stallet,suttit i cafeterian,gosat med Hallon, gjort iordning Rutan till Pernilla, satt med på JS4 som jennie hade och nu är jag hemma.
Så egentligen så vet jag inte varför jag hänger i stallet jag gör ändå inget vättigt, men det kanske är bättre att hänga där en att ligga hemma och inte göra något? aja när man ändå inte har något liv kan jag ju hänga där så ;)
Är det inte konstigt att jag är trött, jag som sov så länge igår natt? Aja ska iaf lägga mig i sängen och titta på tv.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0