Istid

Hallu,
Igår så hade vi resurs dag och hade därför bara en idrottslektion + en teori i specidrott. Skönt! Så slutade halv 2 och kom till stallet 2, en vecka sen sist.
Tittade när jennie och siri red och sen hjälpte jag till i stallet hela eftermiddagen.
Red sen på Astrid. Det gick sjukt bra! Ska även vara med på maskeraddressyren, känns lite konstigt eftersom jag inte ridit på henne så länge och det inte alltid går så bra.. men pernilla tyckte det så det blir nog roligt. bara jag komme rpå vad jag ska vara!

Idag så var det så sjukt jävla kallt så jag höll på att frysa ihjäl!
Efter skolan så åkte jag ut till enliden. Fixade mat,mockade och tog in hästarna innan jag red ut med Carolina! Vi red ut och galopperade på ängen, så sjukt mysigt! Hon blev verkligen jätte glad hon får ju inte göra det så ofta så det gick lite för fort med lite små bocksprång men det var jätte mysigt!
Nu ska jag plugga har två prov denhr veckan..
pussinuss

Kommentarer
Postat av: Louise

åh, vilket datum är markeradressyren? :D skulle va kul o va med kingen :)

2010-11-30 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0