minus 10

Hallu,
Skola idag igen. Segt men sånt är livet..
Men en sak som jag vart överlycklig över  var att jag inte hade någon spanska! Så jag slutade 20 i 3 ist för halv 5!
Såklart så kom fel buss så jag var tvungen att vänta på nästa buss  i segeltorp.. Men som tur va så var hampus snäll att vänta!:) Men usch vad det  var kallt, vi höll på att frysa ihjäl! Hatar vintern-.-
Kom till stallet halv 4, hjälpte till i stallet och så. Vi red sen 1 timme tidigare,jävligt skönt!
Red på astrid. Det gick bra de sista 5 minuterna men annars gick det åt helvete, jag kan verkligen inte rida längre och jag tycker verkligen inte att det är kul att rida längre..
pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0