snö,kallt och blåst

Hallu,
Snö,kallt och blåst ingen direkt trevlig kombination om man ska vistas ute..
För efter skolan så åkte jag ut till enliden för att rida med carolina!
Fixade all mat,mockade,borstade och myste lite innan jag gick över till berga.Vi red på deras volt i blåst och snö, inget direkt seriöst ridpass.. Men men ibland blir det så oxå, hon var fin när hon inte blev jätte rädd för allt och så var hon väldigt pigg av kylan o blåsten men det gick rätt bra.
Nu har jag precis ätit tacos,yummie!
Pluggat lite svenska och nu blir det våra bästa år!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: louise

av det lilla jag hann se mellan stallet & sadelboden såg hon jättefin ut :D !

2010-11-23 @ 20:12:22
URL: http://baralouises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0