Snöstorm

Hallu,
Morgonen började med att vi simmade. Vi använda hantlar och trampade i vattnet,asjobbigt!
Geografin och engelskan gick rätt fort och vi hade tur som fick se på film på engelskan!
Sen tillbringades eftermiddagen i huddinge centrum medans jag väntade på att mamma skulle komma. Jag köpte mig faktiskt ett par nya svarta jeans och en ljusrosa t-shirt med lite volanger på.
Åkte sen till enliden för att ta hand om sunny. Eftersom det var snöstorm och hon inte hade broddar eller snösulor så blev det en promenad med Carolina och Agneta!
Åkte hem åt och bytte om och sen åkte jag till globenmötet. Vi fikade och gick igenom lite grejer.
Nu ska jag titta på desperate houseviwes och sen sova. Iof så är jag nästan ledig imorn! Har dock utvecklingsamtal halv 1.. Men men ska nog åka och shoppa lite innan!:)
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0