Globen international horseshow

Hallu,
Nu är jag tillbaka här!
Jag har haft det jätte kul! mycket roligare än andra åren, så det var underbart! kan nog bero på att det inte var så många nya och därför bättre sammanhållning.
gruppen jag var i var helt klart bästa! Ylva som gruppledare,jag,carolina,linda,isabell,dessiré och johanna. Så  då slapp man allt skrik på en. Men dom var iaf myyycket trevligare och snällare iår så det var skönt!
Vi hart jobbat sent alla dagar.
Torsdags:
Då började vi 9 och arbetade med allt som skulle bli klart hela dagen. Då var det massa träningar som man kunde se på oxå!
På kvällen var det "get together partyt" alla kändisar och funktionärer är där och äter  och bara hänger tillsammans. Så kom väll hem till 10 då.Även fast man kanske hälldre skulle velat sova så får man ändå passa på medans man är där!
Fredagen:
Alla shower började då. 9 Började dressyren! Det var allmänndressyr träning för Erik Lette och sen en tävling med unghästar.
Gick även i anexet! Köpte ett pannband/hårband(till mig)från kingsland och sen även en kingsland jacka men den ska jag få i julklapp så får inte använda den än:/ men men det är ju inte långt till jul nu!
Sen så var det ju shower resten av kvällen och jag var med på invigningen, var en arab med burka, hahah! Såg inte allt för bra ut men det är ändå kul att vara med i showerna om man får!
På kvällen så va rjag även tomtenisse i julavslutningen:)
Kom väll hem vid halv 1..
Lördagen:
Dressyr på morgonen och började med ponny küren och sen grand prixen. Shit vilka fina hästar alla har asså!
Gick även i anaxet och köpte en kingsland tröja,den är sjukt snygg! Älskar den verkligen, ska se fall jag hittar bilder på internet på det jag köpt sen!
Sen var det många hoppningar och sen showerna.
Kom hem kvart över 12 typ. Så man jobbar 15 timmar om dagen ungefär.. Men det är värt det!
Söndag:
sista dagen, väldigt sorligt faktiskt. Har verkligen haft det super kul med alla!
Så det var bara att njuta av det sista av dagen.
Grand prix küren var så sjukt bra! Man rös av att alla var så fina och allt var verkligen takt till musiken!
Sen var det bara att ge järnet på julavslutningen som var det sista:( Sen var det bara att riva allt, ta med hur mycket blommor som helst och åka hem för i år.. haha har nog aldrig lyckats få hem så mycket blommor som iår!
Så sammanfattningsvis så har helgen varit galet bra! Haft sjukt kul även fast vi jobbat 15 timmar om dagen och levt på socker och cacaocream. och även fast jag fortfarande är helt död och har ont överallt så var det verklligen värt det!
(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0