Varför kan SL aldrig hålla tider?

Hallu,
Låång dag idag.. men det gick fortare än vad jag väntat mig så det var ju skönt!
En posetiv sak är att vi får 1 vecka till på oss med grupparbetet på geografin eftersom vi inte riktigt ligger så bra till,hehe(a) Så nu har vi 80 min på oss imorn att göra klart hela power pointen, sen behöver vi bara öva på det vi ska säga. Vi fick även reda på att spanska lektionen försvinner nästa måndag för vi har resursdag! och att vi inte har spanska den 15 dec så vi får sovmorgon! Är sjukt glad att det bara är en termin + några veckor av spanskan!Men jag ska stå ut och få g, det är ett av mina mål i skolan och att få g på resten av mina matteprov, får verkligen inte få ig i det!
Eftersom SL alltid är försenad så kom jag o therese inte till stallet först vid typ kvart över 5.. 1 timme efter jag slutat-.-
åt middag, bytte om och sen gjorde jag iordning Astrid. Det gick faktiskt jävligt bra att rida idag! men ja hon är väll inte riktigt min typ av häst, har aldrig riktigt ridit på någon som man måste driva för att den överhuvudtaget ska gå framåt. Har alltid ridit på hästar som alltid velat gå för fort men man kanske vänjer sig.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0