världens bästa lillebror

Hallu,
Gick upp halv 10 imorse, fixade iordning mig och åkte till stallet.
Tittade när folk red för Anne och sen så filmade jag när jennie red för henne.
Snackade i telefon ett bra tag med åsa. Eftermiddagen spenderades sen med Bella och jennie i cafeterian.
Kom hem vid 4 och åkte då o handlade med mormor.
Kvällen spenderas med mormor o morfar och en påse godis.

En grej jag blir galen på är att min lillebror är och spelar match i göteborg och jag har inte snackat med honom på 3 dagar! och nu ska han vara målvakt på matchen som spelas nu. och han vill egentligen inte så jag vet att han behöver lite pepptalk men jag kan inte det för han ska spela match nu!åh jag hoppas verkligen att han vet att jag tror på honom och att han inte kan göra mer än sitt bästa! men får se till att prata med honom sen,världens bästa lillebror,älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0