Behov av kläder!

Hallu,
Vi hade KI dag i skolan idag ( karolinska institutet kom) och vi fick höra på föreläsningar om huden,titta på olika utbildningar och sen tittade vi på film.. Ingenting var speciellt roligt men skönare än vanlig skoldag.
Åkte till stallet efter skolan, hjälpte till i stallet. Hjälpte zarah att rycka curres man och sen plugga lite innan jag åkte hem.
Har nu duschat och pluggat så nu kan jag bara chilla under kvällen,skönt!
Appropå ingenting så måste jag ha nya kläder! Har ingenting att ha på mig längre.. och så ittade jag ingenting igår när jag var i nacka,typiskt! Så jag måste snart bege mig ut o leta kläder o skor. Undra bara när jag kommer hinna det. Och frågan är vad jag ska köpa? ag vet att jag vill köpa ett par kilklackar iaf men klädesmässigt? Åh jag har verkligen svårt att hitta kläder numera, det känns inte bra..Men men hittar väll något när jag väl kommer ut.
Dehär var verkligen onödig information så nu slutar jag skriva,
pussinuss

Åh jag vill ha sommar o värme! Det ska ju tydligen snöa ikväll..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: tack så mycket:):) allt bra?

2010-10-20 @ 19:55:48
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild :)

2010-10-23 @ 19:12:02
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0