.

Hallu,
Skönt med sovmorgon!
På matten så fick jag en uppgift gjord men den spenderades mest med att lyssna på musik och snacka med Elin o Pontus.
På engelskan skrev vi "bokprov" och ja det gick rätt bra tror jag. Jag berättade om boken på 4 sidor så jag vet att jag får g iaf. Så vi fick gå när vi var klara, så satt i cafeterian med Gogge och kevin. Haha vi måste sett ut som värsta nördarna som satt med varsin mobil/ipod och spelade spel!
På svenskan såg vi på kvarteret skatan,haha asså den är verkligen rolig!
Kom hem vid kvart i 4 och snackade med Zarah i tele ett rätt långt tag, haha blev längre än väntat:)
Har suttit och tittat på våra bästa år tills nu och ska äta nu och sen blir det plugga samhälle innan vampire diaries och criminal minds börjar!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr

NU är veckans blogg dragen! In och kika om det vart DU, om inte sà finns chansen pà màndag igen!



Kram Sofie

2010-10-29 @ 16:37:49
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0