Går i sömnen..

hallu,
jag är så sjukt jävla trött asså, håller på att somna redan nu!
Åkte ju som sagt med therese på tävling idag och hon var nummer 8 var vi tvungna att åka ganska tidigt..Okej jävligt tidigt! Therese o Bella hämtade mig här 20 över 5 och jag vaknade av mig själv 4.. Så jag sov 3-4 timmar, känns bra!
Vi fixade iordning allt, åt frukost och sen åkte vi. Det tog ungefär 45 min dit och sen så red hon fram typ 40 min efter vi kommit dit.
Aqua var jätte fin! Både på framridning och på programmet. Dock så fick hon bara 60 % men hon var nöjd med ritten o det ska hon vara för det var riktigt bra:)
Vi fick vara kvar rätt länge för hon var placerad men hon blev nedputtad o vi kom väll till stallet kvart över 1 igen.
Snackade med alla kompisar innan jag gjorde irodning Rutan. Eller ja försökte göra iordning, jag kunde iaf borsta o sätta på skydd o tränsa. Sadla var lite svårt men då fick jag hjälp. men snart är jag tillbaka utaan en spricka i axeln, hoppas jag iaf..
Tittade när Pernilla red, hon såg skiiit fin ut! Åkte sen hem med jennie och nu har jag suttit o kollat på film sen dess. Ska äta nu sen blir det duscha,plugga och sova.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0