Hur lång tid ska det egentligen ta?

Hallu,
Gud vad skönt det ska bli med lov nästa vecka! Kännner verkligen hur trött jag börjat blivit på skolan.
skoldagen gick ovanligt segt och avslutade den med att skriva spanska provet. Vilket kändes rent åt helvete! Det är bara att hoppas att man fick rätt på det man svarade på.. Vi hade typ jätte mycket glosor och hon hade inte sagt att vi skulle ha dom, så dom gick ju verkligen åthelvete med, men men kan ju inte göra så mycket mer åt saken. Har ju faktiskt pluggat i en vecka och kämpat för att lära mig så aja.

Eftersom vi skrev prov fick vi gå när vi var klara så jag kom väll till stallet en halvtimme innan jag brukar komma, alltid något.
Satt uppe i cafeterian ändå tills jag skulle rida. Jag red på Sarras. Det gick ju inte jätte bra, han är jävligt svår faktiskt. Och jag förväntade mig inte att det skulle gå bra heller så ja, vi får väll se vad jag rider på nästa gång och om de är han försöka hitta knapparna.
En grej jag blir galen på är att jag fick så jävla ont i hela axeln o skulderbladet efter jag ridit, när faan ska det sluta göra ont?! Det lixom hugger.. Så  nu blir det knarka alvedon o på med tigerbalsam och hoppas att det är bättre imorn.


Sarras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0