Ingen idrott!

hallu,
Fick tillbaka spanskaprovet idag. Och jag klarade mig! Så jävla skönt visserligen bara med 2½ poäng men trodde jag skulle få ig så jag är glad!
matten var seg som alltid och på svenskan skrev vi prov. Det gick helt okej jag får g iaf. Slutade sen eftersom vi inte hade någon idrott! Asskönt. Marie kom och hämtade mig i skolan och vi åkte till stallet där vi fixade iordning chico och åkte sen iväg på träning. Chico var så sjukt fin, hon har värsta steget och ja hon har verkligen blivit jätte fin med duktiga Marie som ryttare!
Kom till stallet vid halv 4 och fixade allt innan jag värmde mig i cafeterian, usch vad jag frös! Satt där med Therese,jennie och becca och snackade innan jag åkte med Jennie hem.
Nu har jag nästan skrivit klart min fusklapp, bara 3 punkter kvar och dom ska ylva förklara för mig ikväll så sen är det bara att läsa igenom sidorna imorn och läsa igenom lappen!
 
Bild på Marie och Chico för 2 år sen tror jag

Kommentarer
Postat av: marie

åh tack sötunge! tack för hjälpen!!

2010-10-27 @ 22:07:49
Postat av: Vanessa

det var så lite så!:)

2010-10-28 @ 18:18:24
URL: http://vanessaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0