Jobbdag

Hallu,
Jobbade med zarah idag! Allt har gått jätte fort hela dagen, jätte skönt!
Jag red på Ada i typ 20 min och hon var väldigt fin faktiskt! Hon var jätte lätt i handen och känndes inte alls som hon var sist jag red henne, så det var roligt:)
Sen red jag igen i J4:an. Red på Eleonora och det gick väldigt bra och det var riktigt kul oxå! Men jag lär ju itne få rida henne ändå så..
Sen så släppte vi ut alla hästar igen så alla hästar har fått varit ute jätte mycket idag, väldigt skönt för dom!:)
Nu är jag hemma och är helt död! Men det har varit kul, var längesen jag jobbade nu så + att jag o zarah är så bra när vi jobbar, haha!:)
Kvällen kommer spenderas hemma i soffan med någon bra film och godis!
pussinuss

vill ha tillbaka sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0