kallt..

Hallu,
Kan någon förstå att det var nollan imorse?! Jag frös så jag höll på att dö, men som tur va så tog jag vinterjackan idag!
Dagen gick hyffsat fort vilket är skönt när man slutar halv 5. Vi var i datasalen på 2 av 5 lektioner och sen var det mest bara att sitta o lyssna och anteckna lite då o då.
Åkte till stallet direkt efter skolan, hade sällskap av louise och sofia! Länge sen det var man träffade dom.
Placerade mig i cafeterian där jag satt med alla kompisar och skrev prov.. haha okej nu lät jag lite väl dramatisk men vi hade en kunskapskoll för att se vad vi kunde och så. Jag var dock inte så bra.. men jag har aldrig varit bra på den teoretiska delen men jag fick lite hjälp och nu så sitter det lite mer iaf! Men det ska jag faktiskt plugga på så det inte behöver bli pinsam tystnad när jag ska svara på någon fråga. För jag vill ju ändå komma någonvart med ridingen och då måste man ju ha teorin oxå, så det är bara att plugga på!
Åkte med jennie hem och nu ligger jag här i sängen och ska snart försöka sova. Se hur det går idag.. Blir så galen på mig själv att jag aldrig kan somna! Inte äns när jag är så trött så jag håller på att dö så kan jag inte somna på minst 1 timme..
pussinuss

Jag ska rida rut hela helgen!<3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad mysigt att du ska rida rut hela helgen! :) <3

2010-10-11 @ 23:11:15
Postat av: Vanessa

ah det ska bli riktigt mysigt!:)<3

2010-10-12 @ 19:07:41
URL: http://vanessaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0