Kanelbullensdag

Hallu,
Nu är jag hemma efter en heldag i skolan och sen stallet. 
Lektionerna gick väll rätt fort och gjorde mitt matteprov.. Hoppas att det gick bra men kändes inte så jätte bra, hata matte! 
Fick tillbaka mina läxförhör på spanskan. På kroppen fick jag 13/18 VG, det kändes rätt bra faktiskt! På min text så fick jag G+ så det var ju oxå bra. Så om jag fortsätter såhär kanske jag lyckas få ett G iaf! 
Åkte förbi city gross påvägen hem och köpte med mig bullar! kostade 5 kr så köpte ett gäng. Sen blev det bullkalas i stallet, haha. 
Satt o snacka med vännerna och sen så pluggade jag en lite stund oxå. Men får plugga mera imorn så jag klarar mig på eng + svenska proven!
Har nu bestämt att om 2 veckor börjar jag rida lektion igen, inte så taggad men det kanske kommer..  Ska nog rida Rut i helgen iaf!<3 Men jag lovade att jag skulle ha med en ledare, haha men det ska blir mysigt!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0