Övningskört!

Hallu,
Såå skönt att jag inte har metellan längre! Man känner sig så fri, haha. Men det kan fortfarande vara jobbigt att lyfta mycket med den och kan få ont om jag gör något hastigt eller ja någon konstog rörelse. Men det är väldigt skönt!
Men jag vågade inte vara med på idrotten idag fall jag skulle riva upp det igen eller så. Men jag tänkte vara med på fredag om det är så att jag inte måste använda högerarmen.
På geografin har vi grupparbete och jag är tillsammans med Daniel, Lucas, kevin o Isaac. Var i datasalen och ja blev väll itne så jätte mycket gjort, hehe nä men vi fick ut lite information som vi sen ska dela upp så alla berättar om sin del.
Sen hade vi engelska med cplärare.. Men vi pluggade mest inför provet så det var rätt skönt.
Mamma kom och hämtade mig sen och vi åkte för att övningsköra! Shiit vad nervös jag var asså. Men det gick väldigt bra och jag lärde mig fort, otroligt nog haha! Så jag körde i serpentiner och ja kunde typ alla grunder så det var kul! :) Så man får väll se hur lång tid det tar innan jag är ute på gatorna och härjar!
Kom tillbaka för en halvtimme sen och har pluggat sen dess och ska fortfsätta med det.. mamma ska hjälpa mig med engelskan.
Efter middagen ska jag iväg och titta på min lillebror som ska spela match! Hinner inte så ofta följa med och titta eftersom jag själv är upptagen och är i stallet. Så man får passa på när man har tid! Så nu håller jag tummarna för att dom vinner!
pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0