Pluggat i 3 timmar..

Hallu,
Jag har fortfarande ont i min axel o skulderbladet.. Åh jag blir galen. Pratat med min sjukgymnast så hon ska ringa mig på torsdag o se hur det känns då annars så ska hon titta det och i värsta fall röntga igen.. men förhoppningsvis så är det inget allvarligt.
Dagen gick jätte fort och jag har fått lite mer grepp om vad jag ska skriva om på grupparbetet i geografi. Så det kanske blir att skriva lite hemma på de.. Men men jag vill ändå få bra betyg i det så jag ska få till en bra text!
Engelskan är dock lika seg som vanligt, men det kan man tyvärr inte ändra på.
Mamma hämtade mig efter skolan och vi åkte o övningskörde. Kan parkera rätt bra nu! Körde väll en halvtimme innan vi handlade mat. O jag köpte marsglass, shit vad god den glassen är asså!
Sen så körde jag för första gången på vägen! Dock bara en liten väg men ändå, det var fett kul men väldigt läskigt! Men snart är jag nog tillräckligt säker o kan ge mig ut på lite större vägar:)
Kom hem 3 och har pluggat sen dess. Jag skojar inte jag har suttit i 3 med samhället! Helt sjukt men nu kan jag lite mer och har nästan skrivit klart min fusklapp till provet. O har en hel sida kvar att skriva på! Så förmodligen kan jag skriva lite större så jag ser vad jag skrivit, haha. Annars måste jag ta fram ett förstoringsglas för det står jävligt smått!
Så jag har hunnit med väldigt mycket på 4 timmar´. Så nu väntar hajen, någon som sett den filmen? Mamma sa att den var bra så det blir kvällens sysselsättning.

Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr

sv: Jag köpte smink fràn Sephora och en jacka, kan visa senare:)

2010-10-26 @ 18:30:52
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0