Provvecka..

Hallu,
Shit vad jag är trött! Kom knappt upp i sängen imorse.. men kylan gör ju en piggare, det är både bra o dåligt. Men det är verkligen för kallt ute nu asså, man kan ju inte gå utanför dörren utan att skaka tänder! o kallare blir det.. Dom har sagt att det ska bli den kallaste vintern på typ 100 år eller något och ännu kallare än förra vintern! Jag som höll på att dö då, hur blir det då iår?! Och vad kommer hända med alla bussar o tåg? Man kommer typ inte kunna komma till eller från skolan för att ingenting kommer att funka..
Fick reda på mitt matteprov och det gick åt helvete.. Fick inte äns g ! Åh vad jag suger på matte, hata matte över allt annat! Varför kan det inte bara sätta sig i min hjärna?!
Vi skrev svenska prov oxå och det känes faktisk väldigt bra! Men bara för att det känns bra så kommer väll det gå dåligt på det med.. Imorn ska vi ha engelskaprov och hoppas att det går bra, har pluggat hela eftermiddagen så det borde väll sitta tycker man.
Åkte som sagt till stallet och pluggade. Tittade en stund när jennie red men sen så satt jag uppe i caféterian och råpluggade.. Så om det inte går bra då ger jag fan upp allt som har med skolan att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0