Samhällsprov

Hallu,
Vi körde innebandypå idrotten. fyfan vad jag suger,haha. Vi har dock bara innebandy spelare + fotbolls spelare som är bra på alla bollsporter.. Och så är det jag så jag var väll inte dagens stjärna haha.
Skrev soprovet sen. DEt kändes bra, svarade på allt utom 2 saker så. Jag får g och förhoppningsvis vg!
Kom till stallet tog hand om Rutan efter pernilla ridit. Hängde med Therese o aska (hennes hund). Så jag gjorde inte mycket innan jag red. Red på Astrid! Det var länge sen. det var rätt roligt och det gick faktiskt bra:)

Jag har höstlov nu!!!!! Så jävla skönt med en veckas ledighet och den kommer tillbringas i stallet,förvånande? haha
pussinuss

Kommentarer
Postat av: maisah

fin blogg :)

2010-10-30 @ 10:07:03
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0