Sjuk

Hallu,
Jag har gått o blivit sjuk.. Men gick till skolan för det kändes helt okej imorse men jag kände hur febern kom.. Men jag hade bara en lektion kvar så jag gick på den och tog en alvedon så kände mig bätte. Så jag kunde övningsköra efter skolan.Det gick asbra idag faktiskt!
Sen så skulle jag ju rida på en kompis till familjens kompis. Den var rätt fin, galoppen var väll inte den bästa men det var rätt roligt ändå! Så får se fall jag rider den lite då o då för att tycka att det är kul med ridning igen.
Åkte hem o åt och sen åkte vi till nacka forum. Hittade ingenting, letade efter skor men hittade inget så blev inte kvar där så länge. Vilket kanske var bra när jag inte är frisk så.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0