Snöstorm

Hallu,
Fyfan vad det snöade idag! Hata att snön kommer redan i oktober..
Så man kan ju inte säga att det var speciellt varmt idag, men det är väll bara att börja vänja sig. Dom säger ju att det ska bli mycket kallare än förra året!
Vi la ihop special idrotten och idrotten så vi hade 80 min styrka. Fyfan vad man var död efter det, men det visar ju på att man kanske borde börja träna mer.
Vi hade då 2 timmars lunch så vi fixade iordning oss och åkte o tjockade oss på donken.
Vi behövde bara gå 45 min på samhället,skönt! Så kom till stallet 1. Snackade med Ylva o therese. Gosade med både hallon o rutan<3
Satt uppe i cafterian rätt länge, för att värma sig och sen blev det leda en i öppna gruppen..
Gjorde sen iordning over lord som jag skulle rida. Det gick väldigt bra hela början o sen gick det bra i vänster galopp i höger sket det sig. Det tog en stund innan jag lugnade sig efter men jag avslutade när han gick väldigt bra igen så.
Nu ska jag käka vidare på mina polly och titta på idol!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0