styrketest

Hallu,
Shit asså vi hade styrketest på specialidrotten idag! Vi gjorde armhävningar,sittups,plankan,rygglyft och några fler övningar. Man var lite död efter det!
På geografin har vi grupparbete och satt mest o skrev o letade information i datasalen. På engelskan läste vi en text och så fick vi våra prov. jag klarade mig iaf fick 75½ av 108 så jag fick g och det viktigaste är ju att man klarar sig.
Övningskörde sen med mamma. Det gick bra men har fortfarande svårt när man ska starta när man måste gasa samtidigt som man ska dra upp kopplingen, men det blir bara bättre o bättre så!
Var sen hos sjukgymnasten och hon sa att jag var väldigt rörlig och att jag ska göra lite andra övningar. Sen är jag rörlig som vanligt igen. Så det var inga problem med att jag skulle rida på måndag trodde hon, så det är ju bra.
har pluggat lite och bara tagit det lugnt hela eftermidagen så det har varit skönt:)
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0