Scared..

Hallu,
Vi började morgonen med att ha simning.. Simmade 20 längder på rygg och sen skulle vi dyka lite o så.
Efter det hade vi gym, så man var ju lagom trött efter det! Tur var det att det var god lunch så man fick tillbaka lite energi.
Vi gick 5 min på samhället, så det var riktigt nice! Åkte ner till stallet satt o fikade, pratade med kompisarna och tittade när jennie o carro red.
Skulle ju ridit på rut idag. Men hon var tydligen jätte pigg igår och var jätte pigg i hagen idag.. o jag vågade helt enkelt inte rida då. usch vad jag hatar mig själv för att jag inte vågar, jag trodde aldrig att jag skulle vara rädd för att sätta mig på henne.. Men tydligen blev jag det. Gick iaf ut i skogen en sväng, med therese o ada som sällskap. Hon var pigg då oxå och hon ryckte tag så jag fick ont i axeln..Åh jag är så jävla trött på att få ont med jämna mellanrum!
men jag ska nog rida på söndag, carro skulle rida henne imorn och se hur pigg hon var. Såförmodligen sitter jag på hästryggen på söndag.
Smörjde jennie saker som ska tävla imorn och hjälpte caro med att göra trådar inna jag åkte hem.
Har precis övningskört med mamma och det gick rätt bra. Var lite för trött o hungrig så.. menmen
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0