Lördag

Hallu,
Kunde såklart inte somna igår, så jag somnade vid halv 3.. Sov så sjukt dåligt så vaknade hela tiden o vred o vände på mig, så sjukt jobbigt!
Gick upp 11 och fixade iorning mig och tittade på tv innan vi sa ehjdå till alla och åkte hemmåt.
Blev avlämnad i stallet påvägen hem. Satt med Åsa under j4:an o tittade när de red. Sen hjälpte jag Therese med aqua. Ska ju vara hästskötare imorn:) Eftersom jag inte har så ont längre så kan jag ju lika gärna följa med o ta hand om hästen.
Tittade en stund när jennie red o hann snacka en stund. Hann inte snacka så mycket med Carro,tehrese o ylva men en liten stund iaf:)
Kom hem vid 4 typ och pluggade en stund då innan vi åkte o hämtade Robin<3 Hann snacka en stund med tarkan innan vi åkte hem o åt.
Nu har jag nästan pluggat klart för dagen iaf. Nästa vecka så har vi rätt mycket..

Måndag: matte prov( tror jag efetrsom jag missade det i torsdags) + läst 40 sidor i samhällsboken..
Tisdag: -
Onsdag: svenskaprov
Torsdags: engelskaprov
Fredag:
Men sen måste jag läsa ur min engelska bok som typ är jätte tråkig, den ska vara klar nästa vecka typ..
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0